♥ Moja NYX kolekcija ♥

U ovom postu ću pisati o NYX kolekciji koju imam. Moje mišljenje o njihovim proizvodima u par reči: odličan kvalitet i to po sjajnoj ceni, veoma široka ponuda, gde apsolutno svako može da pronađe nešto što mu odgovara. Možete ih pronaći na sajtu ALEXANDAR Cosmetics.





Love In Rio 18 - Caipirinhas On The Beach se sastoji od tri plave nijanse koje su dosta pigmentovane.
Love In Rio 14 - Moonlit Skinny Dip je paletica koju najčešće koristim, što se može primetiti. Idealna je za ,,smokey eye''. Prva i druga nijansa se nešto brže troše, dok je treća veoma pigmentovana ali se sjajno blenda.
Loose Pearl Powder 11 - Baby Pink Roll On Shimmer 14 - Salmon.
Za poslednja dva proizvoda potrebna je neka baza ili nešto poput MAC Fix+ da se proizvod ne bi rasipao.




Mocha rumenilo izgleda veoma prirodno. Potpuno je mat, nema nikakav sjaj. Taupe rumenilo koristim svakodnevno i idealan je za konture lica. Jumbo Eye Pencil je idealna kao podloga za senke, pogotovo one jačih boja. Ne skupljaju se u pregibu i ne mrdaju ceo dan. HD Photogenic Concealer CW02 Fair koristim kada mi je potrebna nešto jača pokrivenost. Trenutno mi je dosta svetla nijansa i ne koristim puder leti tako da ovaj proizvod čeka do nekog narednog perioda.




Pump it up lip plumper je meni veoma interesantan proizvod. Namenjen je blagom povećanju usana. Kako sam bila znatiželjna da otkrijem da li ovo stvarno ,,radi'' odlučila sam da isprobam ovaj u nijansi Lisa. Rekla bih da se vidi veoma mala razlika pre i nakon nanošenja ovog sjaja. Butter Gloss u nijansi Maple Blondie je predivan sjaj za usne fantastičnog mirisa. Jako je prijatan na usnama kad se nanese i nije ni malo lepljiv. Xtreme Lip Cream je sjaj u nijansi Natural. Na usnama je malo drugačiji nego u pakovanju. Miris je sasvim okej, nije lepljiv i jako je prijatan na usnama. Jedina zamerka jeste pakovanje, odnosno ova slova koja se veoma lako brišu. Mada to i nije toliko bitno s obzirom da je sjaj odličan. Sledeća su dva ruža u nijansama Black Cherry i Summer Love. Mislim da je sa Nude nijansama karmina najlakše pogrešiti, odnosno umeju veoma loše da izgledaju. Meni ova nijansa Summer Love nikako ne odgovara. Karmini su inače kvalitetni, ne isušuju usne. Ono što se meni ne dopada je miris. Ne znam da li sam jedina, ali prosto mi nikako ne prija. Čuveni Shocking Pink mat karmin. Predivna, predivna nijansa! Ko ima hrabrosti za ovako jaku boju na usnama definitivno preporučujem! I za kraj ono najbolje, meni bar. Olovka za usne u nijansi Natural. Ne troši se tako brzo kao neke druge olovke, idealna nijansa, prelepo stoji. Primetila sam da mnoge devojke koje pratim hvale ovu olovku, pa verujem da se nećete pokajati ako je kupite.


To bi bilo to što se tiče moje skromne NYX kolekcije :)
Mnoge stvari se nalaze na mojoj listi želja i planiram da isprobam još dosta toga.
Šta mi vi preporučujete?
Hvala na izdvojenom vremenu! :)

Share:

13 comments

  1. Divna kolekcija,bas mi se sve dopalo :)

    ReplyDelete
  2. Super ti je kolekcija :)! Ja nisam probala ni jedan njihov proizvod, nisam bila u prilici da kupim, ali se jedna paletica nalazi na wish listi :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Odlični su stvarno. Nadam se da ćeš uskoro doći do nje! :)

      Delete
    2. Na kivi kozmetika sajtu mozes da porucis :)

      Delete
  3. Divna kolekcija. :D Ja osobno volim NYX proizvode. Za sada ih imam samo par, no vjerujem da će se i moja kolekcija povećati. :D

    ReplyDelete
  4. Baš mi se sviđa tvoja kolekcija :) Skoro sve što imaš sam probala, sledeće na listi je jedno rumenilo i roll-on. Taman kad mislim da imam sve što mi treba pojave se noviteti a onda opet padam u iskušenje :) I tako u krug :) Lidija

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Da, ne stižem da probam sve što želim, već se nešto novo pojavi. (Butter Lipstick je za mene još uvek novitet :D)

      Delete
  5. Super ti je kolekcija i uopste nije skromna.
    I ja bas volim Nyx. :) Rumenilo koristim vec godinu dana svakodnevno i nije ni mrdnulo. ;) Meni su ok i mat tecni puderi a tecni korektor obozavam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako uzmem u obzir sve što želim da probam, ovo nije ni pola. :D
      Ja Taupe ne štedim uopšte i svaki dan koristim, a skoro je kao nov. Na pudere jedino nisam obratila veliku pažnju. Korektor je odličan, ali ću morati da nabavim malo tamniju nijansu sada. :)

      Delete
  6. Lijepa kolekcija :)
    već duže vrijeme mi je želja imati NYX taupe, dugo ga već čekam s ebaya :D
    voljela bih isprobati i korektor HD Photogenic, čula sam mnogo pohvala
    lijep mi je i ruž black cherry, voljela bih imat sve nijanse Butter ruževa :D :D







    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. :)
      Taupe je odličan. Slažem se za Butter-e! :D

      Delete