Romper Room

U poslednjem postu o novitetima ste videli ovaj lak. Bio je na popustu u dm-u po ceni od oko 475 dinara što je ponuda koja se ne propušta. Romper Room pripada prolećnoj kolekciji iz 2014. godine. U pitanju je nežna roze krema koja nema baš idealnu formulu. Potrebna su dva sloja da bi se dobila ujednačena boja, a i tada se vidi linija nokta. Ukoliko četkicom pokupite dovoljnu količinu laka i nalakirate nokat u tri poteza neće biti problema. Međutim, ukoliko nastavite da nanosite lak dobićete neravnu površinu. Moja greška je što sam nanela dva deblja sloja. Sledeći put ću probati sa tanjim. Na nekim noktima su mi se pojavili mali mehurići, ali ništa strašno. Da me ne razumete pogrešno, volim ovaj lak i predivno izgleda na noktima.
Kako se vama dopada?
Hvala na izdvojenom vremenu. :)






Share:

12 comments

  1. predivan je ... iako ... samo kad pomislim da moram da lakiram najmanje dva sloja - odma me napusti motivacija da ga kupim ... od essie-ja imam samo urban jungle - a taj je tako gust, da i bas nije neki uzitak da se lakira ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Možda sam malo preterala sa opisom, nije tako loš stvarno. :)
      Boja mi se jako dopada, elegantno izgleda tako da mogu da zanemarim te sitnice. :)
      Dva sloja su potrebna zbog jednake pokrivenosti nokta.

      Delete
  2. Imam ga i volim ga :D Najčešće sam ga nosila preko ljeta jer mi predivno izgleda na noktima kad malo potamnim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zar nije prelep? :) Da, na preplanuli ten verujem da još lepše izgleda. :)
      Ja mogu čak da ga zamislim na noktima i u toku zime.

      Delete
  3. I on je bio snizen??? Verovatno ga vise nema. :( Prelep je i super ti stoji! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daa :) Možda ga i pronađeš, ne znam do kad traju sniženja.
      Hvala ti puno. :)

      Delete
  4. Volim ove "balerina" rozikaste nijanse, što deluju kao da je u beli lak ubačeno samo par kapi rozog pigmenta. Savršeno ti stoji, mislim da uz moj ten ne bi išao baš najbolje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takođe, uvek mi lepo izgledaju. Plašila sam se da će mi loše stajati, ali ipak je lep. :) Hvala ti!

      Delete
  5. Beautiful colour ! :)

    http://tabicibeauty.blogspot.com/

    ReplyDelete