Monthly Recap / maj, jun '15

Na blogu me nije bilo dugo, i iako sam imala spremne postove, želela sam da napravim malu pauzu. Krenulo je lepše vreme, kvalitetnije sam provodila vreme i nisam želela da sedim ispred ekrana. A već sredinom prethodnog meseca je počeo ispitni rok i trajao 15 dana. Vraćam se sa ovim postom, i nadam se da će vam se dopasti.


Jedan brzinski manikir, jer za više nisam imala vremena. :D




Ovakve vodene nalepnice naručujem preko bornprettystore sajta, ali sam sasvim slučajno naletela na njih u Alexandar cosmetics-u, a cena je 68 dinara ako se ne varam.


Bila sam raspoložena za šljokice.


Ovaj manikir ste videli u nekom od prethodnih postova. Totalno je jesenji, ali mi se jako dopada.


A sada nešto posebno! :) Dobila sam ovaj kofer za šminku na poklon i ne mogu vam opisati koliko sam se oduševila!



Zanima me da li vas zanima post o organizaciji šminke?


Ili o uklanjanju neželjenih dlačica?


Bila sam u novootvorenom Zemun Park-u pa sam iskoristila priliku da ga obradujem.


Pokušala sam i domaćica da budem. :D


Ono kad drugarica predloži da odemo na kafu, uprkos tome što se sprema užasno nevreme. Slika ne pokazuje koliko je užasno bilo, volela bih da uz fotografiju možete da čujete i zvuk. :D


A onda nebo promeni sve boje.





Imam ovaj problem. :D




My kind of getting ready. Majica je RUN DMC, btw.





Pišite mi. Šta ste vi radili tokom prethodna dva meseca? Kakve postove želite ubuduće da čitate na blogu?
Nadam se da uživate u ovim lepim danima.
Hvala na izdvojenom vremenu. :)

Share:

8 comments

  1. Bas volim ovakve postove! Super su slike,prelepa si na ovih tvojih par fotografija :D Ponovo sam te srela, negde u maju na Brankovom mostu i opet ti se nisam javila, sve mi nesto glupo da se javim :D Ali uglavnom, bas si lepa uzivo! Volim tvoj blog, pratim te redovno, a posebno mi se svidjaju fotografije :)) Samo tako nastavi :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno, puno za divvne reči, stvarno mi znači! :) Nema potrebe da ti bude glupo, meni bi bilo jako drago :) <3

      Delete
  2. Dobrodosla nazad :) Super postic kroz fotke <3 Lepo vreme stvarno ne treba trositi pred ekranom! ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaa! :) Drago mi je da ti se svidja. Razumemo se potpuno. :)

      Delete
  3. Problem sa dva jezika i ovde prisutan :'D Manikiri kao i uvek predivni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaaa :)
      Da, da, još sam ja tek posle drugog, trećeg čitanja shvatila da nešto nije u redu. :D

      Delete
  4. Onaj brzinski manikir s početka posta mi se baš sviđa.

    ReplyDelete