Sigma Cleaning Glove // Review + Video!

Do sada ste već mogli da vidite da sam ostvarila saradnju sa jednim poznatim brendom, a to je Sigma. U prvom paketu koji mi je stigao - možete da ga vidite OVDE, mi je došla i mala verzija ove rukavice, koju sam recenzirala OVDE. Nakon toga, s obzirom da sam bila oduševljena tom malom, dobila sam priliku da isprobam i onu u pravoj veličini.




Stigla mi je na adresu, prelepo zapakovana, sa četkicom i senkom o kojima sam već pisala (OVDE i OVDE). Iskrena da budem, ovoj rukavici* sam se najviše radovala.


Dolazi sa uputstvom za korišćenje i objašnjenjem koji deo čemu služi.




Pa tako ova rukavica ima dve strane, što znači da može da se izvrće. Jedna je za pranje manjih četkica, druga za veće, odnosno one za oči i lice. Njena površina je podeljena na više delova gde je središnji za pranje, a ostali služe za ispiranje ili oblikovanje četkica npr. Rukavica se jako lako koristi i održava i uošte mi ne pada teško kada treba da ih perem. Ukoliko ste profesionalni šminker i koristite mnogo četkica verujem da će vam ovo skratiti vreme njihovog pranja. Takođe, ukoliko putujete, može vam stati bilo gde.


Iz dosadašnje saradnje sa ovim brendom mogu da kažem da su profesionalni i na nivou. A ja to jako cenim. Ako me pitate za preporuke šta probati, definitivno ovu rukavicu i njihove četkice.
Ono što se provlači kao tema jeste da li joj je cena visoka ili ne. To sve zavisi šta je za koga skupo ili ne tako da to ne bih da definišem. Ono što mogu da kažem je da je ovo odličan proizvod.



A sada nešto novo kod mene na blogu, a to je MOJ PRVI VIDEO  :)
Ne znam da li ću se posvetiti YouTube-u ili će se ovakvi klipovi samo povremeno dešavati, ali mi je bilo jako zanimljivo da ovo sprovedem u delo. Nadam se da će vam se dopasti i radujem se vašim komentarima i kritikama. :D

Moj prvi video na YouTube-u možete pogledati OVDE! :)


*proizvod sam dobila na iskrenu recenziju

I za kraj, ne zaboravite na NAGRADNU IGRU koja traje još nedelju dana!

Veliki pozdrav i hvala na izdvojenom vremenu! :)

Share:

4 comments

  1. Baš mi se sviđa video i muzika koju si stavila. :)
    Rukavica mi deluje super, pogotovo za pranje večikih četkica, volela bih da je jednog dana posedujem. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno, jako mi je drago. :)
      Stvarno jeste, jako je korisna. :)

      Delete
  2. Odličan video, baš mi se dopada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako mi je drago što je tako, hvala ti puno. :)

      Delete