Golden Rose matte #07 // NAILS

Ovo je jedan prelep lak od kog sam očekivala više. Još ranije sam videla ovu nijansu kod Palčice i tada sam prokomentarisala kako je to jedan od najlepših lakova koje sam videla. Onda sam totalno zaboravila na njega. Pri poseti Aviv Parku sam ga kupila, i tada mi je palo na pamet da je možda ista nijansa. I bila je.



U pitanju je tamno ljubičasti lak koji ima mat završnicu. U bočici ima i neki odsjaj u svetlijoj ljubičastoj, zlatnoj, bakarnoj boji? Međutim, ja to na svojim noktima ne vidim uopšte. Možda je do toga što je vreme bilo oblačno dok sam fotografisala i nisam videla pravu lepotu ovog laka, ali me je pomalo razočarao. Daću mu šansu kada bude sijalo sunce, kao i da mu nanesem sjajni nadlak.


Formula laka je odlična, i dva sloja su potrebna za potpunu pokrivenost. S obzirom da je sam lak mat, nisam nanosila nikakav nadlak i znog toga mi se ubrzo pojavila bela linija na vrhu nokta. Takođe, to važi za sve mat lakove ili nadlakove, generalno mat manikir. Ne možete očekivati da će ostati mat danima, logično je da će se kroz neko vreme umastiti i izgubiti takvu završnicu.




Lak jeste lep, ali sam očekivala nešto drugo. Cena mu je 189 dinara u Golden Beauty Shop-u.


Share:

6 comments

  1. Ja ga imam samo u broju 09 i jako je slična boja pa sam morala da ustanem i proverim :)Takođe sam razočarana, što postojanošću na prvom mestu pa i bojom koja izgleda dosta tamno, skoro crno a u stvari je tamno ljubičasta. Šteta! Bojli efekat postignem kad premažem mat lakom bilo koji klasični, bar traje duže :) L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. E baš to, na mojim noktima se uopšte nije video ovaj odsjaj koji ima u bočici, a inače je lak u njoj prelep. Možda je i do očekivanja, ali kada sam ga mazala nisam se baš oduševila. :) I za to poslednje se slažem. :)

      Delete
  2. Zanimljiva nijansa. U zadnje vrijeme bas volim mat lakove i samo njih kupujem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni su se dopadali mat manikiri kada sam to prvi put videla i kada toga nije bilo kod nas (bar koliko sam ja bila upućena), ali se posle toga nikada nismo baš pronašli. :D

      Delete
  3. meni se bas dopada ovaj lak :D u potrazi sam za ovakvim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onda isprobaj baš ovaj, možda se tebi više dopadne. :)

      Delete