Born Pretty Store veštačke trepavice // REVIEW

U današnjem postu vam predstavljam jedan proizvod sa sajta bornprettystore.com. U pitanju su veštačke trepavice, odnosno set od 5 pari. Naručila sam ih pre nekog vremena i jedva čekala da ih isprobam. Tri stvari su uticale na izbor trepavica (s obzirom da je izbor poprilično velik) a to su - njihova dimenzija, traka koja se lepi na kapak kao i cena. Kada kažem dimenzija, prvenstveno mislim na dužinu uptravo te tračice koja se lepi na kapak, a razlog tome je što sam do sada uvek koristila trepavice koje idu celom dužinom, i uvek su mi bile nekako velike i nisu umele lepo da se uklope u moje prirodne, koje i same inače jesu velike. Ove su mi delovale idealno, jer dužina same trepavice nije prevelika, bar u početnom delu, koji treba da se stopi sa vašim trepavicama, i tako je i bilo. Dalje, trakica koja se lepi na kapak je silikonska i savitljiva, pa je nanošenje mnogo jednostavnije. I treći razlog koji sam navela je cena, a ona je 1,99$ i to možete pogledati ovde - http://goo.gl/Ycbczj




Trepavice koje sam do sada probala su Ardell, i sada mogu da kažem da ove nisu ni malo manje kvalitetne. A lepak koji uvek koristim je Duo, tamni. Trepavice su se jednostavno zalepile i nisu mrdale dok ih sama nisam skinula. Ako vas zanima moj post o tome kako se stavljaju veštačke trepavice, to možete pogledati ovde - http://goo.gl/2ZyiYY
Ostavljam vas da na osnovu fotografija presudite da li vam se dopadaju ili ne, a to mi obavezno recite u komentarima.












Ukoliko odlučite da poručite nešto sa sajta Born Pretty Store, možete da iskoristite moj kupon kod KOMAX31 koji vam nudi 10% popusta na proizvode koji nisu sniženi.



Share:

6 comments

  1. Dobila sam slicne, takodje jedva cekam da ih probam! Odusevila sam se koliko su nezne i mekane. :) Tvoje na ocima izgledaju super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da će ti se te tvoje dopasti, mene su ove baš prijatno iznenadile. :) Hvala ti puno!

      Delete
  2. Odlicno stoje uz tvoje nasminkane oci, fotke su divne kao i obicno :)

    ReplyDelete