Sigma NIGHTLIFE by Camila Coelho Palette

Kao što iz naslova možete zaključiti, u ovom postu će biti detaljna recenzija palete brenda Sigma, urađene u saradnji sa Camilom Coelho. Ko prati YouTube beauty scenu, sigurna sam da zna ko je ova devojka. Nedavno je nastala ova kolekcija nazvana Nightlife, koja sadrži paletu senki, set četkica za šminkanje, olovku i karmin za usne, dvostranu olovku za oči, hajlajter, bronzer i rumenilo. Iako sam veliki ljubitelj šminke, i sve volim, moram priznati da mi je paleta privukla najviše pažnje i da sam se neizmerno obradovala kada sam dobila priliku da je testiram! Za detaljnije utiske nastavite sa čitanjem. :)


Za početak neke ostale informacije. Paleta je stigla u čvrstoj kartonskoj kutiji, dobro zapakovana i zaštićena od pada, udara, loma i slično, tako da je meni stigla čitava. Pravougaona je (12x9,5cm), ne preterano velika, ali idealnog oblika rekla bih. Sama paleta ima kartonski okvir u koji je smeštena, na kome je ispisan naziv brenda, palete i kolekcije. Kako je cela kolekcija crne boje, sa šljokicama, to nije izostalo ni kod ovog proizvoda. Sama paleta je od izuzetno čvrstog kartona, na kome nisam primetila nikakva oštećenja do sada. Sa unutrašnje strane se nalazi ogledalo, skoro celom površinom.






E sada onaj malo zanimljiviji deo, a to su senke. Paleta sadrži 12 senki od po 1g. Postoji plastična folija koja ide preko njih da se ne bi rasipale i prljale ogledalo. Nazivi su ispisani na poleđini. Redom, od gore na dole, s leva na desno - Bijou, 4 Star, Panache, Topaz, Skyline, Vip, Boogie, Urbanette, No Waiting, Leather Pants, After Hours, Disco Ball.



Na donjoj fotografiji su nijanse s leva na desno:
Bijou - boju bih okarakterisala kao zlatni highlighter, pa verujem da se može koristiti i u te svrhe. Sedefasta je.
4 Star - intenzivnija zlatna nijansa, koja bi se mogla svrstati i u metalik finiš.
Panache - mat braon nijansa, idealna za pregib, takozvana taupe nijansa. Na kapku mi se čini pomalo tamnijom nego što je u paleti.
Topaz - nešto između bakarne i bronzane nijanse. Finiš je sedefasti, sa malo više sitnih šljokica.
Sve četiri nijanse su odlično pigmentovane, a ova metalik finiša verujem da bi još više došla do izražaja ukoliko se koristi sa mokrom četkicom.


Na donjoj fotografiji su nijanse s leva na desno:
Skyline - najslabije pigmentovana senka iz cele palete, mat je, daje tek malo svetline kapku i preporučila bih je da se koristi preko celog kapka nakon baze kao podloga svim drugim senkama.
VIP - sedefasti finiš, prava lila nijansa, koja me podseća na osamdesete godine. Super je pigmentovana.
Boogie - nijansa koja je između tamnje ljubičaste i teget plave. Takođe sedefasta i dosta pigmentovana.
Urbanette - još jedna mat nijansa u ovoj paleti, tamnija boja mesa, odlično pigmentovana i jako lepa nijansa za kombinovanje.


Na donjoj fotografiji su nijanse s leva na desno:
No Waiting - tamno siva sedefasta senka sa više sitnih šljokica. Fenomenalno je pigmentovana i treba biti oprezan prilikom nanošenja.
Leather Pants - prava crna nijansa, koja u paleti izgleda kao da ima neki sitni mikrošimer, ali je zapravo mat. Pigmentaciju vidite na fotografiji, nema potreba da pričam koliko je dobra.
After Hours - još jedna neverovatno dobro pigmentovana nijansa je ova tamno braon, koja je takođe mat završnice.
Disco Ball - još jedna nijansa koju bih svrstala u metalik finiš je upravo ova srebrna. Prvi utisak mi je bio kao da pigmentacija nije na očekivanom nivou, ali me taj utisak prevario.


Ukoliko ste pročitali ceo post, iz teksta možete da zaključite da je ova paleta svakako vredna i svog imena i svoje cene (39$). Iz cele palete sam izdvojila samo jednu boju za koju mislim da nije preterano dobro pigmentovana. Sve ostale su jako jako dobre, što je i očekivano od ovog brenda s obzirom da me ništa do sada nije razočaralo. Ono kako je Camila u svom videu objasnila da se palete koriste jeste prve četiri nijanse za neku svedeniju varijanti, srednji red za smelije devoke, i poslednji za isticanje očiju i fokus na njima. Ukoliko se i vama ova paleta dopala i imate priliku da je nabavite, imate sve moje preporuke!


Ostali postovi i recenzije Sigma proizvoda:

Sigma Cleaning Glove // Review + Video!



Share:

12 comments

  1. Bas su lijepe boje, zaista. Ima i neutralnih, jarkih i za smokey efekat. :)

    ReplyDelete
  2. Ti ne znaš koliko sam ja zaljubljena u celu njenu kolekciju i koliko želim ovu paletu, predivna je <3 L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je stigao mail da će mi stići nešto, i toliko sam se nadala da su mi paletu poslali :D Baš jeste prelepa! <3

      Delete
  3. Paleta je predivna :)) Želim :D A fotkice su ti za deset <3

    ReplyDelete
  4. Vrhunska recenzija! Bravo Kaćo <3 Fotkice su super! I paletica je divna! :)

    ReplyDelete
  5. Super deluje paleta,boje su baš baš pigmentovane,svidja mi se 😍😍😍
    Divan post!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pigmentacija je stvarno vrhunska! :)
      Hvala ti puno :)

      Delete
  6. Lepe nijanse, baš se svašta može uraditi sa ovom paletom, u smislu različitih look-ova :)

    ReplyDelete