Noviteti #23 + NAGRAĐIVANJE

Priznajem, dugo me nije bilo. Opravdanje nemam niti žalim. Vratiću se redovnijem blogovanju onda kada to budem radila isključivo zato što želim, ne zato što neka recenzija treba biti napisana, ili neki post objavljen. Ovaj je pun noviteta koji su se našli kod mene u poslednje vreme, i napisaću kraći tekst o prvi utiscima i najaviti recenzije, tako da ću se potruditi da bude što kraći.

Proitvodi na donjoj fotografiji su poklon od Bioten tima, kako sam bila jedan od dobitnika poklon korpe u njihovoj WalkTALL kampanji. Neke od ovih proizvoda sam već ranije kupovala i probala, tako da evo jednog posta na tu temu OVDE. Malu kremicu nosim svakodnevno u torbi i odlična je. CC kremu i losion za telo prosleđujem drugarici s obzirom da kremu već imam i imam samo reči hvale za nju, a na losione bilo koje vrste imam alergijske reakcije pa se ne bih usuđivala da eksperimentišem. Miris je odličan. Na kraju ovog posta vas čeka i mali poklon za vas!


Bila sam odsutna na blogu ali i od kuće, pa je tako kratak put u Nemačku rezultirao jednom dm kesicom. Bila sam u potrazi za proizvodima za kosu jer uopšte nisam zadovoljna njenim trenutnim stanjem, pa sam odlučila da probam John Frieda šampon za volumen, jer me prethodno isprobani porizvodi nisu razočarali, a onda i sredstvo za oblikovanje lokni. Nisam sigurna da li su povukli iz prodaje ono koje sam ja koristila, ili je ovo novo pakovanje, ali se nadam da će mi odgovarati. Balea krema za lokne je bila jeftina pa pomislih da mogu da probam, možda bude dobra. Balea gel za brijanje i maskara, neophodne stvari. Zalihe bebe kreme se nagomilavaju, toliko je dobra, dok je kremica za područje oko očiju na prvih par korišćenja sasvim solidna. Kupi opet ebelin sunđer jer mi se ipak ne daje novac za najskuplju varijantu nečega što traje jako kratko. Essence kompresovani puder kupujem jer mi je ovaj koji imam na izdisaju, dakle odličan proizvod! Poslednje tri stvari su nešto što verujem da mnoge od nas jure. FIT me! puder za koji tvrde da odlično pristaje osobama sa suvom kožom jedva čekam da testiram, korektor sam jednom probala i prvi utisak je odličan, dok je čuveni korektor sa sunđerastim aplikatorom nešto što kupujem drugi put. Prvi je u nijansi koja mi nije baš odgovarala u svako doba godine, i nismo baš našli zajednički jezik iz prve, pa odlučih da probam opet. Ne, nemojte mi reći da su ovo totalno drugačije nijanse, tonovi, podtonovi. Znam.


Pre nekog vremena sam bila na kafi i tračarenju sa Šmizlom pa mi je tada prosledila neke stvari. U pitanju su Nivea noviteti o kojima ću pisati uskoro.


Pored Nivea noviteta od nje sam dobila i dva prelepa Avon laka, jedan Collistar i OPI, kao i nekoliko perlica i šljokica. Sigurna sam da će i lakovi biti uskoro na blogu, a njoj hvala mnogo! Kako sam probala pink i narandžastu verziju ovog skidača laka odlučih da probam i plavi. U pozadini se vidi parfem koji mi je sestra poklonila a pored i čuvena desetka! Da, daa pronašla sam je i iako sam se plašila da će me razočarati posle toliko potrage ipak nije. Odlična je nijansa!


Na sledećih par fotografija su noviteti sa sajta Born Pretty Store. Znam, ima zaista mnogo toga, i neke stvari su mi psolate na recenziju, neke sam sama naručila dok je većina poklon od njih. Zašto poklon? Da li ste videli da je ELLE podelio MOJ video? Neću vam pisati posebno o proizvodima, pitajte me šta vas zanima, a recenzije proizoda za nokte će uskoro biti na blogu.






Ono što je usledilo pre neki dan jeste divan paketić od Danijela Commerce tima, zvaničnog uvoznika za Golden Rose kozmetiku. Na fotografijama možete videti šta je sve došlo na moju adresu, i pisaću uskoro o ovim proizvodima, potrebno mi je neko vreme da ih testiram. Na prvo probanje me ništa nije razočaralo.












Eto, to bi bilo to. Obavezno mi pišite šta vas najviše zanima!

A sada nagrađivanje:


U pitanju su ove dve kremice od Bioten-a. Jedna je dnevna, jedna očna. S obzirom da nisu namenjene mojim godinama poklanjam ih jednoj od vas koja bi je koristila, ili čak poklonile mami, baki...

Za detalje pogledajte moju Facebook stranicu - http://goo.gl/KCYDiJ

Nagradna igra traje do 31. avgusta do ponoći! Pobednika ću izabrati putem random.org stranice.

Srećno svima!


Share:

4 comments

  1. Tu ima svasta-nesto.... Lepo si se podnovila. Od svega mi se najvise dopadaju plocice za pecatiranje i ta masa GR proizvoda me zaintrigirala

    ReplyDelete